23 Mayıs 2012 Çarşamba

HOŞGELDİK:)

Merhaba;ben blog dünyasına,sizlerde benim dünyama hoşgeldiniz..Ne zamandır aklımda olan şeyleri çok sevdiğim arkadaşlarımında manevi desteğiyle gerçekleştirmeye başladım adım adım.Kendimce yaptığım butik kurabiye çalışmalarına olan beğenileri, beni daha bi istekli yapıyor,hepsine ayrı ayrı teşekkürler..Blogumun isim annesi banu'ya da ayrıca teşekkürler:)
Benim için;şeker hamuruyla, mis gibi kokan ve tadı da ayrı güzellikte olan kurabiyeleri birleştirerek pırıltatlarımı hazırlamak gibi keyiflisi yok..Farklı güzellikte şeyler ortaya çıkınca,görenler ve tadına bakanlarda beğenince mutluluk kat kat artıyor tabi..
Sizlerde sevdiklerinize hediye olarak ya da özel günlerinizde ikram etmek üzere kişiye özel hazırlanmış bu kurabiyelerden yaptırabilirsiniz.Ayrıca yapmış olduğum kurabiyelerin güzel bir özelliği de uzunca bir süre tazeliğini koruyor olması..

2 yorum:

  1. Canım bloğun hayırlı olsun :) çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Bol ve hayılı kazançlar diliyorum arkadaşım :*)

    YanıtlaSil