4 Ağustos 2012 Cumartesi

BARBİLİ KELEBEK PASTA


Canım kızım,bitanecik meleğim Simay 22Temmuzda 4 yaşını doldurdu.Arkadaşlarıyla kutlayacağı doğum günü partisi için,barbie temalı pasta modellerine bakarken kelebek şeklinde olan bir pastayı görür görmez ''bundan olsuuuun anneee'' dedi hemen:) sonunda başka bir modelde karar kıldık ama kelebek pastayada çok heveslendiği için,evde aile arasında yapacağımız küçük kutlamanın  sürprizi olarak bebeğime istediğe benzer bir ''barbili kelebek pasta'' hazırladım.Bir yandan da arkadaşları ve güzel annelerine ikram etmek için hediyelik kurabiyelerimizi hazırlıyordum:) pastada hazır pandispanya kullandım,arasına kakaolu pastacı kreması ve damla çikolata koydum.ayrıca pastacı kremasını hazırlarken içine birazda türk kahvesi ekledim ve tadını ben çok beğendim,sizlerde deneyebilirsiniz bence..en dışınıda ganajla kapladıktan sonra pasta dinlenmek üzere buzdolabına girerken bende yine kurabiyelerimin başına geçtim:)) sonra bu seferde kurabiyelere ara verip pastaya geri döndüm:)ortaya işte böyle birsey çıktı,bebeğim çok beğendi umarım sizlerde beğenmişsinizdir:)kurabiyelerimizinde resimlerini en kısa zamanda paylaşacağım sizlerle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder