7 Ağustos 2012 Salı

SİMAYIMIN 4 YAŞ KURABİYELERİ


yeniden merhaba hepinize,anlam veremediğim bi yoğunlukta geçiyor sanki günler.önümüzdeki hafta yine hem kurabiye,hemde pasta çalışmalarımın yoğunluğu yaşanacağı için fırsat bulduğum şu an, miniğimin doğum gününde hazırladığım kurabiyeleri hemen sizlerle paylaşayım dedim:)arkadaşları için çubuklu miki-mini ve hello kitty modelli kurabiyeleri tercih ettim.çünkü gözlemlerime göre,üzerindeki figür ne olursa olsun, çocuklar çubuklu modelleri daha bir seviyorlar.birde meleğim artık tam 4 yaşında olduğu için, 4 şeklinde kurabiyelerini de yine çubuklu olarak hazırladım.





 
                                      

 Canım kızımın arkadaşlarının güzel annişleri içinde elbise şeklindeki kurabiyeleri iki farklı modelde süsledim. Birde süslemesini Simay'ın bir akşam önce evdeki kutlamasında giydiği eteğin deseninden esinlenerek,kelebek şeklinde kurabiyeler yaptım:)


                                                 


                                        




                                       

   Badem aromalı ve tarçınlı pırıltatlarımın lezzetleri de harikaydı,herkesten tam not aldılar:)Ayrıca inanılmaz keyif aldım yine yeni modeller denerken:) tadı için olamasa da görünüşleriyle ilgili fikirlenizi sizlerde yorumlar bölümünde paylaşırsanız çok çok sevinirim:)

 Prensesimm benim,güzeller güzeli kızım;hayatında şeker hamuru tadında geçsin hep. İYİKİ DOĞDUN bebeğim,ömrün boyunca o güzel yüzün hep gülsün,o gözlerindeki pırıltılar hep seninle olsun SİMAYIMM..Allahım sana sağlıklı,huzurlu ve uzuun bir hayat nasip etsin inşallah.SENİ ÇOOK SEVİYORUM BİTANEM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder